Tuesday 5 January 2016

Najlepše (rojstnodnevne) želje

Živjo,
Spet sem se podala v bolj rojstnodnevne vode in da ne bom dolgovezila ti čestitko kar pokažem:


Res je preprosta, ampak take so mi najljubše. Barve sem izbrala bolj ženske, nato pa sem se odločila, da naredim še eno bolj moško, ker opažam, da imam veliko ženskih čestitk in bolj malo moških. Nastalo je tole: 

Kot si najverjetneje opazila sem Tinin napis uporabila nekoliko drugače, ampak mislim, da je sporočilo zaradi balonov dovolj jasno. :)

Skoraj bi že pozabila na izzive in to ravno danes, ko lovim zadnje minute v craftalnici!
Craftalnica #150 - KARKOLI
Share joy #16 - CAS
Seize the Birthday - ANYTHING GOES


To bo za danes vse. :)

Hvala, da me spremljaš!

Kajcyika
--------------------------------------------------------
Thanks for your attention and lovely comments.
You are welcome to visit my facebook page. :)


11 comments:

  1. Krasna ideja za čestitko. Preprosta in zgovorna.
    Obe sta mi všeč. Mogoče mi je moška v modrozelenih odtenkih celo nekoliko bolj všeč. :)
    Tale napis se odlično lahko uporabi kot rojstnodnevno voščilo. :)

    ReplyDelete
  2. Morda preprosta, a zelo luštna. Pa še v dveh izvedbah - za moške in ženske :)

    ReplyDelete
  3. krasni sta obe, obožujem preproste in lepe!

    ReplyDelete
  4. Lepa in preprosto elegantna :-))
    Hvala, ker ustvarjaš z nama v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    ReplyDelete
  5. Super izpadejo ti baloni. Meni sta obe verziji zelo všeč, saj imam zelo rada CAS voščilnice.

    ReplyDelete
  6. Preprosta in lepa. Krasna v obeh barvah.
    Hvala, ker si se nam pridružila pri izzivu Craft-alnice.

    ReplyDelete
  7. Love the colorful balloons. Great card. Thanks so much for playing along with us at Seize the Birthday.

    ReplyDelete
  8. Oh my goodness I am in love with this card. So simple and perfect!! Xo, Stephanie

    ReplyDelete
  9. Love the various tones of balloons! So pretty! Thanks for linking up with us this week at Seize the Birthday and Happy New Year too!

    ReplyDelete
  10. Kako enostavna in kako super izpade!
    Zelo všeč!

    ReplyDelete

Thanks for your attention and lovely comments! ♥