Friday 21 August 2015

Novi izzivi in bonbonček

Živjo,
Danes sem se odločila, da se spet zadam nov izziv tako da sem se odločila narediti čestitko z barvami, ki ji določa izziv. Nastala je naslednja voščilnica :


Slika barvne palete je iz izziva Color throwdown #356 :


Poleg barv pa sem se oklepala tudi skice, ki je nastala za izziv Freshly made sketches #200 :


Seveda pa ostane še moj najljubši izziv, to je Craftalnica #141 : OTROŠKO , na katerega se lahko prijavim, ker sem zgoraj dodala številko dve. Upam, da bosta ročno pobarvana medvedka mlademu nadobudnežu všeč.

Poleg vsega tega, pa bi se rada še pridružila Jani iz ustvarjalnega vrta na praznovanju njenega rojstnega dne, zato objavljam sliko njenih bonbončkov. :)


To je za enkrat vse in ne zamudi mojih naslednjih objav! :)

Hvala, da me spremljaš

kajcyika

--------------------------------------------------------

Thanks for your attention and lovely comments.
You are welcome to visit my facebook page. :) 

10 comments:

  1. Such a sweet picnic scene! Love your background colors! So glad you joined us at Freshly Made Sketches to celebrate our 200th!

    ReplyDelete
  2. Super sweet -so glad you came by my blog and became a follower! I will be looking over your blog too!

    ReplyDelete
  3. This is so cute!! Great colors and i love the image!!
    Thank you for joining us at FMS!!

    ReplyDelete
  4. This is wonderful! Love your pretty coloring. Thanks for joining our celebration at FMS!

    ReplyDelete
  5. Aww, so sweet! Love how you colored the image. Thanks for joining us for this week's Color Throwdown!

    ReplyDelete
  6. Such a cute card. The dotted paper is perfect with the image. Thanks for helping us celebrate this week at FMS!

    ReplyDelete
  7. Zelo luštna voščilnica. Še posebaj mi je všeč njeno ozadje.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici in srečno pri izzivu, Lp Lili

    ReplyDelete
  8. What cute little bears!! I'm so glad you joined us this week at the Color Throwdown!

    ReplyDelete
  9. Super si jo izdelala :-))
    Hvala, ker ustvarjaš z nama v CRAFT-alnici ... Srečno!

    ReplyDelete

Thanks for your attention and lovely comments! ♥